Lunch Garden Lier heropent met een vernieuwd concept gericht op families én zakenmensen

Vrijdag 24 juni 2016 — Na een periode van renovatie heropent Lunch Garden haar restaurant in Lier officieel op zondag 26 juni. De zetel in Lier is het tweede waar de restaurantketen haar nieuw concept, op basis van klantenfeedback, heeft verbeterd. Zo wordt er nóg meer ingezet op een échte familie ervaring, zonder ook zakenmensen te vergeten.

Lunch Garden luistert naar haar klanten

Een aantal maanden geleden heeft Lunch Garden een enquête laten uitvoeren bij 4.500 klanten en potentiële klanten. Uit dit onderzoek bleek dat Lunch Garden sterk scoort op onder meer prijs, snelheid en convenience.

Toch konden nog een aantal punten worden verbeterd:

• Families met kinderen moeten nog meer samen op ontdekking kunnen gaan.
  • Zakenmensen mogen niet worden vergeten.
  • Gezonde voeding wordt steeds belangrijker, ook bij Lunch Garden.

Met deze feedback heeft Lunch Garden het bestaande concept herbekeken en aangepast. Na het restaurant in Kuringen, is Lier het tweede restaurant dat op basis van deze klantenfeedback werd verbeterd.

Een familiezone mét boomhut: samen op ontdekking

In het midden van het restaurant in Lier werd een boomhut geïnstalleerd met een aantal verrassingen voor de kinderen die ze samen met hun ouders kunnen ontdekken. Zo zijn er leuke spelborden te vinden, kunnen de kinderen er ballonnen halen en allerhande leuke dingen om aan tafel te spelen. Zelfs de allerkleinsten kunnen er terecht: de boomhut herbergt immers een microgolfoven waar je heel gemakkelijk hun flesjes en papjes kan in opwarmen.

Bovendien kunnen de kleintjes (en stiekem hun ouders ook) genieten van ballonnen, placemats, gadgets, kleurpotloden en nog zo veel meer.

Een zalig koffiemoment

Het restaurant in Lier krijgt ook een gloednieuwe koffiebar waar het koffieaanbod sterk wordt uitgebreid.

In deze koffiebar kan je niet alleen terecht voor een gezellige babbel, maar evengoed om tussendoor wat te werken of om een meeting te houden. De koffiebar is zo ingericht dat hij voor ieder wat wils biedt: van gezellige of afgesloten hoekjes tot tafels van 6 waarrond je kan vergaderen.

Het wifinetwerk werd bovendien versterkt en er zijn voldoende stopcontacten om elektronische devices op te laden.

Gezonde voeding wordt steeds belangrijker

In Lier werd ook het algemene aanbod om te eten nog maar eens verbeterd. Zo wordt nog meer dan vroeger aandacht besteed aan gezonde voeding en werd de fruit- en saladbar helemaal vernieuwd. Lunch Garden probeert haar klanten ook maximaal te informeren over de ingrediënten die gebruikt worden en over hoe je gezond kan eten.

In Lier kunnen klanten vanaf nu ook terecht voor een lekkere verrine als aperootje of een heerlijk stuk vis op de grill. Tot slot werd ook een nieuwe wok-en pastabar geopend.

Praktische informatie over het restaurant in Lier

Adres : Lintsesteenweg 4, 2500 Lier

Openingsuren:

- ma-vr en zon- en feestdagen : 8u30 tot 21u30 /
       - zaterdag: 8u30 tot 22u

Manager van het restaurant: Tom Hugaerts

Mocht u interesse hebben in een interview met Annick Van Overstraeten (CEO) of de manager van het restaurant in Lier, aarzel zeker niet ons te contacteren.

Sarah Bouckaert Consultant at Interel 402PR