Lunch Garden maakt het smullen van groentjes nóg leuker met de Lunch Buddies en stelt met trots het gloednieuwe restaurant Lambertini voor

Bij Lunch Garden staan gezinnen en families centraal.

Voor Lunch Garden staan gezinnen en families centraal. Binnen haar ambitieuze vernieuwings- en diversificatiestrategie stelt Lunch Garden met trots twee nieuwe concepten voor: de Lunch Buddies-robots én het nieuwste restaurant Lambertini. Het restaurant in het Imeldaziekenhuis in Bonheiden biedt lunch-, koffie en Lunch Garden klassiekers aan om ter plaatse te consumeren, een shop en huisbereide broodjes en slaatjes om mee te nemen. Midden december neemt één van de drie Lunch Buddies zijn intrek in het nieuwe restaurant. Met deze robots geeft de restaurantketen jonge gezinnen een duwtje in de rug naar een gezonde levensstijl.

MET BOB ALLES-OP, ELLY EETGRAAG OF POL BUIKJE-VOL WAS GROENTJES ETEN NOG NOOIT ZO LEUK!

Groentjes en kinderen, het kan soms een uitdaging zijn! Lunch Garden zorgt graag voor haar kleinste klanten en schakelt daarom de hulp in van drie robots om kleine bengels op een leuke manier aan te sporen hun groentjes op te eten.

Aan de hand van een programma gebaseerd op Artificial Intelligence dat ontwikkeld werd door het bedrijf Wunderman-Thompson, detecteert de robot of alle groentjes opgegeten zijn en worden flinke eters beloond. Kleine bengels worden beloond met een tof geschenk. Een innovatief experiment met één doel: kinderen aanzetten tot het eten van hun groentjes!

Gezinnen en families staan centraal in de filosofie van Lunch Garden: op elk moment van de dag kunnen genieten van een uitgebreid aanbod aan gezonde en betaalbare maaltijden. CEO Annick Van Overstraeten licht verder toe:

Lunch Garden is een partner voor gezinnen in het dagelijkse drukke leven. De Lunch Buddies zijn speciaal gericht naar jonge ouders die een duwtje in de rug kunnen gebruiken wat gezond eten betreft. Zo engageren wij ons voor een gezonde levensstijl voor jong én oud.

De Zorabots worden reeds ingeschakeld in de gezondheids-, hotel, en retailsector. Ze inschakelen binnen de restaurantsector is dus een ware primeur.

De Lunch Buddies zijn vriendelijk, speels, geduldig en aaibaar. De unieke software geeft op een speelse manier een levensles mee aan kinderen en jonge gezinnen. Wij zijn dan ook verheugd over dit experiment!”, vult Annick Van Overstraeten aan.

Gezinnen kunnen kennis maken met drie robots: Bob Alles-Op, Elly Eetgraag of Pol Buikje-Vol. De Lunch Buddies nemen vanaf 20 december hun intrek in drie Lunch Garden restaurants als experiment: in Lunch Garden Wilrijk, Bierges en in het nieuwste restaurant Lambertini empowered by Lunch Garden in het Imeldaziekenhuis in Bonheiden.

Story image

RESTAURANT LAMBERTINI EMPOWERED BY LUNCH GARDEN GEOPEND IN HET IMELDAZIEKENHUIS IN BONHEIDEN

Het Imeldaziekenhuis en Lunch Garden hebben de handen in elkaar geslagen. Het bezoekersrestaurant Lambertini annex broodjeszaak en innoverende shop van het nieuwe Imeldaziekenhuis, dat eind oktober openging in Bonheiden, wordt uitgebaat door restaurantketen Lunch Garden. Bezoekers, patiënten en personeel kunnen er op elk moment van de dag genieten van een uitgebreid aanbod aan gezonde en betaalbare maaltijden.

De drijfveer achter de samenwerking moet gezocht worden in een gedeelde filoso­fie: zowel het Imeldaziekenhuis en Lunch Garden willen de klant centraal stellen.

Stefaan Claeys, directeur van het Imeldaziekenhuis: “Samen met Lunch Garden willen wij onze klant centraal stellen en de beste diensten aanbieden. Wij hebben er dan ook bewust voor gekozen om een professionele invulling te geven aan ons bezoekersrestaurant.”

Ook in dit nieuwe concept zijn kwaliteit, gezondheid en betaalbaarheid de sleutelwoorden. Bezoekers, patiënten maar evengoed medewerkers van het Imeldaziekenhuis kunnen voortaan genieten van een gevarieerd aanbod van lekkere maaltijden. Naast de Belgische klassiekers zullen ook salades en pasta-, wok- en grillgerechten op de menukaart staan.

Er is bovendien een aparte “take-away” afdeling met huisbereide broodjes en slaatjes om mee te nemen. Het restaurant heeft eveneens een shopgedeelte waar bezoekers terecht kunnen voor een kleine snack, een tijdschrift of een geschenkje.

Voor Lunch Garden kadert het nieuwste restaurant Lambertini binnen de strategie van uitbreidingen en diversificatie:

“Onze samenwerking met het Imeldaziekenhuis bevestigt onze filosofie: mensen op mooie en diverse locaties inspireren bij een lekkere, gezonde Belgische hap aan een democratische prijs”, stelt Annick Van Overstraeten, CEO Lunch Garden.
191219 - PB Lunch Buddies - NL.pdf 119 KB
Anne-Valérie Guyaux Consultant, Interel

Over Lunch Garden

Bij Lunch Garden ga je op restaurant op jouw manier. Want we geloven niet in lang wachten, wel in zelf kiezen waar je zin in hebt aan ons rijkelijk buffet. Een snelle hap of een uitgebreid diner, een verwenontbijt of een koffiepauze, met het hele gezin of gezellig met z’n twee, bij ons kan het allemaal. Elke dag bieden we heel wat heerlijke gerechten aan, allemaal in huis gemaakt, met verse producten en véél liefde. Als het kan, gebruiken we topproducten van eigen bodem. Zo maken we onze chocomousse met Callebaut-chocolade en is al ons vlees op de grill 100% Belgisch. Iedereen is welkom in één van onze 75 restaurants in België – zélfs op zondag. Onze maaltijden kunnen ook afgehaald worden, zodat je ook thuis van jouw favoriete kost  kan genieten. Welke formule je ook kiest, je komt altijd buiten met een glimlach. Beloofd!