Lunch Garden met Food Truck op de Belgian Pride in Brussel!

Vrijdag 19 mei 2017 — Met haar food trucks gaat Lunch Garden naar de klanten toe. Ook buiten de restaurantmuren wil ze hen immers kunnen verrassen met een lekkere, evenwichtige en betaalbare maaltijd. Op zaterdag 20 mei 2017 krijgen feestvierders op de Belgian Pride de gelegenheid om te genieten van een heerlijke Belgische klassieker.

Op zaterdag 20 mei 2017 vindt de 22ste editie van de Belgian Gay Pride plaats in het centrum van Brussel. Traditiegetrouw wordt het een dag waarop diversiteit en openheid centraal staan, waarop mensen van alle talen, kleuren en culturen samenkomen en waarop naar hartenlust gefeest wordt.

Ook Lunch Garden draagt bij aan die feestelijke sfeer! Op de Kunstberg wordt een speciale Lunch Garden food truck opgesteld. Feestvierders en passanten kunnen er komen genieten van enkele heerlijke Belgische klassiekers, zoals balletjes in tomatensaus en vol-au-vent met frietjes. Lunch Garden werkt daarvoor samen met het Kookeiland, een culinair platform waarbij tal van beroemde chefs zijn aangesloten. Te midden van het feestgedruis zullen de Lunch Garden medewerkers garant staan voor heerlijke kwalitatieve maaltijden, een uitstekende service en een optimale sfeer. Redenen genoeg dus om tussen het vieren door een bezoekje te brengen aan de food truck van Lunch Garden!

Volgens CEO Annick Van Overstraeten kadert deze food truck binnen de algemene filosofie van Lunch Garden: “Het is onze ambitie de mensen ook op feestelijke evenementen, zoals een festival of een parade, te verwennen met een heerlijke Belgische klassieker. In het verleden stonden we reeds op heel wat evenementen en ook in de toekomst bouwen we hierop verder; zo zullen we onder meer op Suikerrock, de Lokerse Feesten en het Festival des Ardentes staan. We zijn verheugd ook aan de Belgian Pride ons steentje te kunnen bijdragen”.

Sarah Bouckaert Consultant at Interel