Lunch Garden verbetert haar concept op verschillende domeinen

Kuringen eerste restaurant dat werd gerenoveerd op basis van klantenfeedback

Vrijdag 13 mei 2016 — Na een periode van renovatie heeft Lunch Garden haar restaurant in Kuringen officieel heropend. De zetel in Kuringen is vandaag de eerste waar de restaurantketen haar nieuw concept, dat een aantal jaar geleden werd voorgesteld, op basis van klantenfeedback heeft verbeterd. Zo wordt nog meer ingezet op een echte familie ervaring, zonder ook zakenmensen te vergeten.

Lunch Garden luistert naar haar klanten

Een aantal maanden geleden heeft Lunch Garden een enquête laten uitvoeren bij 4.500 klanten en potentiële klanten. Uit dit onderzoek bleek dat Lunch Garden sterk scoort op onder meer prijs, snelheid en convenience.
Toch kunnen nog een aantal punten worden verbeterd:

• Families met kinderen moeten nog meer samen op ontdekking kunnen gaan.
  • Zakenmensen mogen niet worden vergeten.
  • Gezonde voeding wordt steeds belangrijker, ook bij Lunch Garden.

Met deze feedback heeft Lunch Garden het bestaande concept herbekeken en aangepast. Kuringen is het eerste restaurant dat op basis van deze klantenfeedback werd verbeterd.

Een familiezone mét boomhut: samen op ontdekking

In het midden van het restaurant in Kuringen werd een boomhut geïnstalleerd die een aantal verrassingen voor de kinderen biedt die ze samen met hun ouders kunnen ontdekken. Zo zijn er leuke spelborden te vinden, kunnen de kinderen er ballonnen halen en allerhande leuke dingen om aan tafel te spelen. Zelfs de allerkleinsten kunnen er terecht: de boomhut herbergt immers een microgolfoven waar je heel gemakkelijk hun flesjes en papjes kan in opwarmen.

Bovendien kunnen de kleintjes (en stiekem hun ouders ook) genieten van ballonnen, placemats, gadgets, kleurpotloden en nog zo veel meer.

Een zalig koffiemoment

Het restaurant in Kuringen krijgt ook een gloednieuwe koffiebar waar het koffieaanbod sterk wordt uitgebreid.
In deze koffiebar kan je niet alleen terecht voor een gezellige babbel, maar evengoed om tussendoor wat te werken of om een meeting te houden. De koffiebar is zo ingericht dat hij voor ieder wat wils biedt: van gezellige of afgesloten hoekjes tot tafels van 6 waarrond je kan vergaderen.
Het wifinetwerk werd bovendien versterkt en er zijn voldoende stopcontacten om elektronische devices op te laden.

Gezonde voeding wordt steeds belangrijker
In Kuringen werd het algemene aanbod om te eten nog maar eens verbeterd. Zo wordt nog meer dan vroeger aandacht besteed aan gezonde voeding en werd onze fruit- en saladbar helemaal vernieuwd. We proberen onze klanten ook maximaal te informeren over de ingrediënten die we gebruiken en over hoe je gezond kan eten.

In Kuringen kan je ook terecht voor een lekkere verrine als aperootje of een heerlijk stuk Belgisch rotisserie vlees. Tot slot werd ook een nieuwe wok-en pastabar geopend.

Sarah Bouckaert

Consultant