Ook Lunch Garden supportert zaterdag mee met actie mosselen à volonté!

“Een welverdiende plaats in de top 3, daar gaan we voor!”

Wanneer onze Belgische trots, onze nationale voetbalploeg, aanstaande zaterdag 14 juli de kleine finale speelt, dan wil Lunch Garden, als 100% Belgische restaurantketen, iedereen een hart onder de riem steken en gaat ze voor “3x Belgisch is scheepsrecht”. “Iedereen kan dan extra genieten van een heerlijke Belgische klassieker: mosselen à volonté voor slechts 10€ + gratis mosselen[1]. Een op en top Belgische actie!”, voegt fervent supporter Annick van Overstraeten, CEO Lunch Garden hieraan toe.

Nu zaterdag 14 juli speelt onze nationale ploeg de kleine finale van het WK voetbal 2018 tegen Engeland of Kroatië. Wat een topprestatie! Lunch Garden verwent alle supporters met mosselen à volonté voor slechts 10€. En wanneer België deze kleine finale wint – wat ze zeker verdienen - krijgen de klanten niet alleen zoveel mosselen als ze willen voor 10€, maar ook nog gratis mosselen er bovenop tijdens hun volgende bezoek. Want zeg nu zelf, een Belgische overwinning verdient toch een Belgische klassieker als overwinningsmaaltijd. Smakelijk!

De actie is geldig op zaterdag 14/07 vanaf 18 uur en op zondag 15/07 eveneens vanaf 18u in alle Lunch Garden Restaurants overal in België.

[1]Bij winst zaterdag krijgen consumenten bij aankoop van mosselen à volonté aan 10€ een bon voor een portie gratis mosselen.

CEO Lunch Garden Annick van Overstraeten
Sarah Bouckaert